امام جمعه ایلام همچنین به مهم‌ترین عامل مصونیت انقلاب از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: آموزه‌های ماندگار امام راحل مهم‌ترین عامل مصونیت انقلاب از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن است.
کد خبر: ۴۳۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 02 June 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: یکی از مصادیق بارز نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن مقابله با اندیشه‌های فکری امام راحل در داخل کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یکی از دغدغه‌های امام امت پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی حفظ و تداون انقلاب و استمرار نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب بعد از رحلت امام در چهاردهم خردادماه سال 68 در شرایط حساس با تحلیل‌های غلط بر این باور بودند که پایان عمر امام ، پایان کار انقلاب اسلامی نیز رقم خواهد خورد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما تدبیر و دوراندیشی امام راحل برای راحیای نظریه ولایت فقیه و تثبیت آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی بر فرضیات و تحلیل‌های غلط دشمنان خط بطلان کشید ، ساعاتی پس از ارتحال ملکوتی امام با وجود فقدان جانسوز آن عزیز مجلس خبرگان در اقدامی انقلابی و حرکتی مدبرانه و به هنگام آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را به عنوان رهبر جدید و جانشین امام معرفی کرد.

لطفی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع پیکر مطهر امام و حمایت بی‌دریغ از انتخاب مقام معظم رهبری مهر تائیدی بر انتخاب بجا و شایسته مجلس خبرگان رهبری بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در نظام جمهوری اسلامی نقش رهبری کلیدی و بنیادین است، سیاست‌های کلان نظام را بر اساس دستو.رات دین مقدس اسلام با قاطعیت و رعایت تقوی عملیاتی می‌کند.

* رهبری فصل الخطاب و مشکلات لاینحل دولت و سایر قوا به دست او رفع می‌شود

وی ادامه داد: رهبری فصل الخطاب و نقطه‌ای است که مشکلات لاینحل دولت و سایر قوا به دست او رفع می‌شود، او حقیقت را برای مردم روشن و توطئه‌های دشمنان را بر ملا می‌کند، به مردم امید می‌دهد و از تمامیت انقلاب در مقابل توطئه‌گران دفاع می‌کند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مقام معظم رهبری در طول بیست و شش سال گذشته سکاندار کشتی انقلاب با وجود توفان‌های تند سیاسی در منطقه و جهان و فتنه‌های داخلی، انقلاب را به سلامت به ساحل نجات هدایت کرد.

* قیام 15 خرداد یادگاری از پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم با مرجعیت دینی است

لطفی همچنین به قیام 15 خرداد اشاره کرد و گفت: قیام خونین 15 خرداد 42 نقطه عطفی در تاریخ معاصر و یادگاری از پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم با مرجعیت دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: قیام 15 خرداد واکنشی از احساسات عمیق مذهبی ملت ایران و نمایشی از به پاخاستن مردمی بود که می‌خواستند ظلم و ستم در کشور ایران ریشه‌کن شود.

وی همچنین به مهم‌ترین عامل مصونیت انقلاب از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: آموزه‌های ماندگار امام راحل مهم‌ترین عامل مصونیت انقلاب از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نقش و جایگاه مردم و عامل دیگر مصونیت انقلاب از انحرافات و جلوگیری از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن است.

* اشاعه فرهنگ بدحجابی در جامعه از مولفه‌های نفوذ فرهنگی دشمن است

لطفی همچنین به اشاعه فرهنگ بدحجابی در جامعه اشاره کرد و گفت: اشاعه فرهنگ بدحجابی در جامعه از مولفه‌های نفوذ فرهنگی دشمن است.

خطیب جمعه ایلام گفت: متاسفانه بدحجابی و بی‌حجابی به سرعت در محافل عمومی در بازار و خیابان در حال توسعه است و قطعا عامل اساسی در ترویج این فرهنگ کوتاهی و مسامحه برخی دستگاه‌های فرهنگی کشور و برگزاری کنسرت‌ها و جشن‌ها خصوصا پس از پیروزی یکی از نامزدها در انتخابات و برپایی متینگ‌های مختلط و حضور دختران و بانوان با زشت‌ترین وضع و رقص و پایکوبی در هفته‌های گذشته بدحجابی و بدحجابی را به اوج خود رسانید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار