رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان از معرفی 7واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 03 June 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ امید علی عزتی"؛ رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت ،شهرستان ایوان در گفتگو با خبرنگار ما بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 143 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان ایوان صورت گرفته است اظهار کرد: در این راستا 7 واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

عزتی با اشاره به اینکه ماهیانه 10هزار کیسه آرد در بین واحد های نانوایی توزیع می شودگفت: 57واحد نانوایی شهرستان از سهمیه آرد یارانه ای و 28واحد دیگر نیز ازسهمیه آرد آزاد استفاده می کنند.

وی افزود:عمده تخلفات  واحدهای معرفی شده کم فروشی،گران فروشی و عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است که لازم است این موارد مورد توجه صاحبان واحدها قرار گیرد.

عزتی ادامه داد: بازرسین این اداره در قالب گشت های مستقل و مشترک بصورت روزانه و هفتگی از نانوایی ها و مراکز عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان بازدید می کنند و چنانچه با تخلفی مواجه شوند سریعا طبق موازین قانونی برخورد خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد./م
جویزر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار