معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به علت نامعلوم درگذشت دانشجوی رشته فیزیک این دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دانشجوی متوفی سابقه مریضی داشته است احتمال سکته قلبی وجود دارد اما علت دقیق در روزهای آینده توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 02 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛هفته گذشته «زهرا علیدوستی» دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فیزیک دانشگاه کردستان و اهل ایلام به دلایل نامعلومی در خوابگاه این دانشگاه فوت کرد.
 
معاون دانشجویی دانشگاه کردستان در این باره اظهار کرد: خوابگاه‌های دانشگاه کردستان تا 15 تیرماه باز است و برخی از دانشجویان برای تکمیل مراحل پروژه و ... در خوابگاه حضور دارند. این دانشجوی ارشد رشته فیزیک نیز مانند تعداد زیادی از دانشجویان در خوابگاه حضور داشته و در اتاق خود نیز تنها بوده است.
 
وی ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: با توجه به اینکه دانشجوی متوفی سابقه مریضی داشته است احتمال سکته قلبی وجود دارد اما علت دقیق در روزهای آینده توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.
 
معاون دانشجوی دانشگاه کردستان گفت: پس از اطلاع دانشجویان نیروهای اورژانس با حضور در محل خوابگاه، مرگ این دانشجو را تایید می‌کنند و با حضور نماینده دادستانی و کلانتری، جنازه جهت بررسی علل و عوامل فوت به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
 
وی افزود: روز شنبه هیئتی از دانشگاه کردستان در مراسم تدفین و خاکسپاری این دانشجو که در ایلام برگزار شد شرکت کردند و برای روز هفتم نیز تعدادی از دانشجویان به همراه هیئتی از دانشگاه کردستان در مراسم ختم این دانشجو حضور پیدا می‌کنند.
 
درگذشت دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه کردستان
 
خانم ز- ع دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فیزیک دانشگاه کردستان هفته گذشته به دلایل نامعلومی دار فانی را وداع گفت.
 
روابط عمومی دانشگاه کردستان اعلام کرد؛ اطلاع دقیق از دلیل مرگ ز-ع ،دانشجوی ارشد فیزیک دانشگاه کردستان در خوابگاه دانشجویی، پس از کسب اطلاعات دقیق پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید./م
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار