در سفر استاندار ایلام و مسئولان دستگاه های اجرایی به شهرستان دره شهر 11 طرح از این تعداد به صورت نمادین افتتاح یا کلنگ زنی می شود که در اولین برنامه سیستم روشنایی یادمان شهدای گمنام این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 27 August 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛ شهرستان دره شهر در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار ایلام و نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی شاهد افتتاح یا کلنگ زنی 38 طرح عمرانی، اقتصادی، مخابراتی، فرهنگی، آموزشی با اعتبار 390 میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار 500 و 30 نفر است.
  
 در سفر استاندار ایلام و مسئولان دستگاه های اجرایی به شهرستان دره شهر 11 طرح از این تعداد به صورت نمادین افتتاح یا کلنگ زنی می شود که در اولین برنامه سیستم روشنایی یادمان شهدای گمنام این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی شامل احداث 400 متر شبکه فشار متوسط هوایی و 500 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و یک دستگاه ترانس هوایی به ظرفیت 500 کیلو ولت آمپر به بهره برداری رسید.

** افتتاح دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)
 
دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به منظور ارائه خدمات تصویربرداری رادیولوژی بصورت دیجیتال و افزایش کیفیت خدمات رادیولوژی از آنالوگ به دیجیتال توسط مهندس مروارید افتتاح شد.

** افتتاح طرح شبکه آبیاری داخل مزارع هورکول

برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار منطقه هورکول دره شهر 50 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و استانی پیش بینی شده است.
با اجرای این طرح 300 هکتار از اراضی بخش مرکزی شامل روستاهای چم نمشت، غلام آباد ، دستگرد ، قلعه گل و منطقه هورکول و اطراف فرودگاه به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز می شود.

** کلنگ زنی پروژه آبیاری تحت فشار منطقه شوهان

پروژه آبیاری تحت فشار منطقه شوهان به مساحت 250 هکتار با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال توسط استاندار ایلام کلنگ زنی شد.

** افتتاح خانه بهداشت روستای دلفان آباد

در هفته دولت پنج خانه بهداشت روستایی هفت هزار و 500 میلیون ریال در روستاهای دلفان آباد، عباس آباد، چمژاب، قلعه تسمه و بن بابا جان به بهره برداری می رسد که استاندار ایلام طرح خانه بهداشت روستایی دلفان آباد با یک هزار و 500 میلیون ریال افتتاح کرد.

**کلنگ زنی گاز رسانی به چهار روستای دره شهر

طرح گاز رسانی به چهار روستا با اعتبار 27 میلیارد ریال از محل منابع ملی به طول 20 کیلومتر شبکه پلی اتیلن و نصب 215 انشعاب با جمعیت بهره مند یک هزار و 500 نفر و 311 خانوار در روستاهای مرادآباد، کل سفید ، بن بابا جان و مهتابی توسط استاندار ایلام کلنگ زنی شد.

** افتتاح دبستانه 2 کلاسه جهاد مهتابی

این طرح با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال در روستای مهتابی توسط استاندار افتتاح شد.

** افتتاح ایستگاه 3G دهستان ارمو

سیستم 3G توسط شرکت سیار با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ، شروع پروژه از اردیبهشت ماه سال جاری بوده و با بهره برداری از این طرح در هفته دولت جمعیتی بالغ بر سه هزار و500 نفر از آن بهره مند خواهند شد.

** کلنگ زنی واریانت وحدت آباد
این پروژه با اعتبار 100 میلیارد ریال و به طول چهار کیلومتر از محل منابع استانی و ملی به منظور حذف هشت نقطه حادثه خیز و کاهش مسیر در بخش مرکزی شهرستان دره شهر مابین روستای وحدت آباد و قلعه تسمه توسط استاندار کلنگ زنی شد.
 
شهرستان 50 هزار نفری دره شهر در 120 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار