فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از آمادگی نیروی انتظامی و همچنین محدودیت‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 30 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛منوچهر مکی اظهار داشت: ما برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی تمهیدات بسیار خوبی  اندیشیده شده و تمامی پیش‌بینی های لازم به ‌منظور کنترل نقاط ترافیکی انجام گرفته است.

وی افزود: تمام سعی و تلاش نیروی انتظامی شهرستان دهلران در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای هیا‌ت‌های مذهبی و عزاداران حسینی است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مباحث ترافیکی و به‌ویژه رفت و آمد هیئتها  و دسته‌های عزاداری را تسهیل کنیم و در این زمینه نیز نیازمند همکاری و همراهی هیا‌ت‌های مذهبی هستیم که البته جلسات مناسبی را با هیات‌ها داشته‌ایم تا روان‌سازی ترافیک و نظم‌بخشی به‌طور کامل انجام پذیرد.

 مکی با بیان اینکه ساعت شروع و پایان دسته‌های عزاداری را اداره تبلیغات و شورای فرهنگی شهرستان تعیین می‌کند، گفت: پلیس شهرستان از شامگاه تاسوعا در آماده‌باش کامل خواهد بود و تامین امنیت، نظم و آرامش دسته‌های عزاداری و عزادران حسینی در خیابانها و معابر شهرستان را دنبال خواهد کرد.

رئیس پلیس دهلران گفت: همزمان با اجتماع عظیم عاشورائیان در تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در روز تاسوعا خیابان امام خمینی(ره) از میدان بسیج تا انقلاب و از میدان انقلاب تا تقاطع بلوار بهشتی - پاسداران و همچنین در روز عاشورا خیابان‌های منتهی به میدان نینوا و اطراف آن اعمال و اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار