فرماندارمهران
فرماندار شهرستان مهران، گفت: ستاد اربعین حسینی از دی ماه سال ۹۳ در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد و هم اکنون نیز فعال است.
کد خبر: ۵۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۵ 21 June 2015
مراد ناصری، فرماندار مهران گفت: شهرستان مهران علی رغم پتانسیل های بالائی که دارد سال گذشته با مشکلات زیادی مواجه بود که با تشکیل این ستاد در تلاش برای رفع مسایل و مشکلات سال گذشته هستیم.
وی با بیان اینکه توسط ستاد اربعین در جهت رفع مشکلات حوزه راه تلاشهای بزرگی صورت گرفته است ادامه داد: راه به عنوان اصلی ترین زیرساخت در اولویت برنامه قرار گرفته است به طوری که شاهد هستیم در چند نقطه مسیرهای منتهی به شهرستان مهران و بویژه مرز اقتصادی و مسافری پروژه های راه فعال است.
فرماندار مهران، تصریح کرد: دو بانده کردن مسیر مهران تا پایانه مرزی به طول 11 کیلومتر ، روشنایی مسیر پل زائر تا پایانه مرزی به طول 11 کیلو متر ، پروژه میدان ورودی پایانه ، ایجاد پل دوم زائر ، ایجاد کنار گذر شرقی و غربی ، جانمایی برای پارکینک خودروها از جمله اقداماتی بود که برای تسهیل در تردد زائران انجام گرفته است..
ناصری افزود: پایانه مرزی مهران برای یک شرایط عادی ساخته شده و با توجه به اینکه درایام  اربعین حجم کثیری از زائران از این مرز تردد می کنند با برنامه ریزی صورت گرفته تعداد دروازه های خروج و رود را افزایش دادیم.
وی یادآر شد:همچنین در سال 93 بیش از 45 کیلومتر از راه های مسیر ایلام به مهران روکش آسفالت شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار