یکی از کانالهای تلگرامی در مطلبی ،از تعیین و انتصاب یک خانم به نام کلانتری بعنوان سرپرست سازمان میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان خبرداد . محتوای خبرمنتشره حاوی این نکته بود که این انتصاب با لابیگری معاون سیاسی امنیتی سابق استاندار ایلام صورت گرفته است .
کد خبر: ۵۵۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 27 January 2018

امروز خبری در خصوص تعیین سرپرست سازمان میراث فرهنگی وگردشگری و صنایع دستی استان ایلام در کانالهای تلگرامی منتشر شد .

به گزارش تابناک ایلام ،یکی از کانالهای تلگرامی در مطلبی ،از تعیین و انتصاب یک خانم به نام کلانتری بعنوان سرپرست سازمان میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان خبرداد . محتوای خبرمنتشره حاوی این نکته بود که این انتصاب با لابیگری معاون سیاسی امنیتی سابق استاندار ایلام صورت گرفته است .

جالبتر اینکه یکی دیگر از کانالهای تلگرامی با تحلیل این خبر  واتصال آن به صحبت های شب گذشته استاندار ایلام که هنوز صحت وسقم بسیاری از ادعاهای ایشان در خصوص نحوه انتصاب معاونین در حاله ای از ابهام قرار دارد،دخالت یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را عامل این انتصاب معرفی نمودند.

خبرنگار ما بمنظور اطلاع از صحت وسقم این ادعا ،موضوع را از مبادی مورد وثوق پیگیری نمود وبرآیند اطلاعات اکتسابی مبین این موضوع است که این خبر از اساس کذب بوده وصحت ندارد.

این منبع موثق که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت ؛خبر منتشره در خصوص انتصاب خانم کلانتری بعنوان سرپرست این سازمان از اساس صحت ندارد. به گفته این منبع خبری ،انتظار می رود رسانه ها وفعالین شبکه های اجتماعی و کانالها تلگرامی در راستای ایجاد تشتت و دودستگی دربین مسئولین استان گام برنداشته وبا رعایت اخلاق و رسالت خبری از ظرفیت خود برای ایجاد تعامل مثبت وسازنده ورفع موانع پیشرفت استان استفاده نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار