دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ایلام به همراه جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه ایلام از شرکت پالایش گاز ایلام بازدید کردند.
کد خبر: ۵۵۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹ 29 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ این جلسه در راستای توسعه روابط دانشگاه و صنعت و اجرایی نمودن تفاهم نامه همکاری‌ های علمی و پژوهشی میان دو دستگاه، که پیشتر منعقد شده است با حضور رئیس دانشگاه، معاونت پژوهش و فناوری و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده‌ های مختلف دانشگاه ایلام و مدیرعامل، معاونین و مسئولین پالایشگاه در شرکت پالایش گاز ایلام برگزار گردید.

در این جلسه، طرفین ضمن تأکید بر لزوم تحکیم و توسعه روابط فی مابین، به بررسی راه‌ های بهبود همکاری‌ ها پرداخته و انتظارات متقابل از یکدیگر جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌ های دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


 دکتر علی اکبری، رئیس دانشگاه، با اشاره به تدوین آیین نامه استفاده از فرصتهای مطالعاتی و پژوهشی اعضای هیأت علمی در حوزه صنعت و فناوری، برای حضور اساتید دانشگاه در شرکت‌های زیر مجموعه ی وزارت نفت اعلام آمادگی نمود. ایشان همچنین مشارکت شرکت پالایش گاز ایلام در برگزاری همایش‌ های علمی ملی و بین المللی دانشگاه ایلام به ویژه دومین همایش بین المللی گرد و غبار را خواستار شد.


 رییس دانشگاه ایلام ضمن اعلام آمادگی جهت هدایت پایان نامه‌های تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای حل مسائل جامعه، اعلام اواویت‌ های پژوهشی و نیازمندی‌ های تحقیقاتی شرکت پالایش گاز را مطلوب دانست و به ویژه آمادگی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه برای انجام آزمایشات مورد نیاز صنعت را مورد تأکید قرار داد.


 مهندس داری پور، مدیر عامل شرکت پالایش گاز نیز بر استفاده از پتانسیل‌ های موجود در دانشکده نفت و گاز و فنی و مهندسی دانشگاه ایلام و اعلام آمادگی جهت حضور دانشجویان به عنوان کارآموز و همچنین حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه به منظور شناسایی مشکلات و چالشهای عملیاتی شرکت و ارائه راهکارهای عملی در قالب پروژهای پژوهشی تأکید کردند.


در ادامه هیأت دانشگاه از بخش‌های مختلف شرکت پالایش گاز بازدید به عمل آوردند و در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های توسعه واحدهای مختلف قرار گرفتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار