ثبت نام دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در استان آغاز شده است و تاکنون بیش از 50 هزار نفر ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۵۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 04 July 2015
به گزارش تابناک ایلام از پایگاه اطلاع رسانی آموزش وپرورش ایلام ، علی بیرانوند گفت: بر اساس گزارش سامانه ستاد، از ابتدای ثبت نام دانش آموزان تاکنون این تعداد در مقاطع تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 95 - 94 ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه 94 آغاز و تا پایان این ماه ادامه داشت افزود: زمان ثبت نام دانش آموزان سایر پایه های تحصیلی بعد از اتمام امتحانات نوبت خرداد ماه است.

وی ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در استان آغاز شده است و تاکنون بیش از 50 هزار نفر ثبت نام کرده اند.

وی تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه سناد به صورت الکترونیکی انجام و در این فرآیند کلیه اطلاعات و مشخصات دانش آموزان در هنگام ثبت نام وارد سامانه سناد شده و بر اساس آن نیروی انسانی سازماندهی و کلاس بندی مدارس صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در ادامه به نحوه ثبت نام مدارس شاهد نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ثبت نام این مدارس در سال تحصیلی جاری فقط از طریق سامانه الکترونیکی سجا به نشانی http://std.sajaa.ir صورت می گیرد، گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از اول تا 20 خرداد ماه 94 انجام شد و ثبت نام دیگر پایه های تحصیلی نیز از اول تیرماه آغاز و تا 15 تیر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی از تشکیل ستاد ثبت نام در سطح اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق خبر داد و یادآور شد: تمامی فرآیند ثبت نام در سطح مدارس از طریق این ستاد پیگیری و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

سال تحصیلی 93 - 94 بیش از 95 هزار دانش آموز در استان ایلام تحصیل کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار