رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح ۵ روزه کنترل و برخورد با رانندگان متخلف ناوگان عمومی مسافربری از ابتدای روز شنبه تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 04 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده افزود:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای سفرها در این روزها و استفاده هموطنان عزیز از ناوگان عمومی مسافربری جهت جابه جایی خود،پلیس راه استان ایلام جهت افزایش ارتقای ایمنی این دسته از وسایل نقلیه و آسودگی سفر مسافران نسبت به تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با رانندگان متخلف در طول اجرای طرح اقدام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد : ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری در روزهای پایانی سال و ایام نوروز از مبدا تا مقصد با کمک عوامل کنترل نامحسوس و پیامک های مردمی به سامانه ۱۱۰۱۲۰ کنترل می شود.

سرهنگ همتی زاده در پایان به مسافران عزیز توصیه کرد:در صورت ارتکاب تخلفات حادثه ساز(سبقت-سرعت-انحراف به چپ-استفاده از تلفن همراه و...) و همچنین خوردن و آشامیدن توسط رانندگان وسایل نقلیه مسافربری مراتب از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ به پلیس راههای مسیر اعلام تا ماموران پلیس راه با رانندگان متخلف برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار