معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: در چند هفته اخیر روند افزایشی قیمت ها در برخی اقلام دیده می شود که البته برخی از این افزایش ها در سطح ملی است ولی در سطح استان هم چند نرخی و افزایش بی رویه دیده می شود که نیاز به نظارت دقیق و پیوسته برای کنترل قیمت ها ضروری است.
کد خبر: ۶۲۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 26 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ایوب درویشی اظهار داشت: چرا باید افزایش قیمت سکه بر قیمت میوه و تره بار تأثیرگذار باشد و ستاد تنظیم بازار باید نسبت به کنترل قیمت ها بازرسی از انبارها ، ذخائر که امکان احتکار وجود دارد، اقدام کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بین تولیدکنندگان هم نارضایتی وجود دارد که سود قابل قبولی برای آنان وجود ندارد و در بخش تقاضا هم مردم اعتراض دارند و از روند افزایش قیمت ها گله مند هستند که در این میان باید حلقه مفقوده مشخص شود.

درویشی تصریح کرد: در چند هفته اخیر روند افزایشی قیمت ها در برخی اقلام دیده می شود که البته برخی از این افزایش ها در سطح ملی است ولی در سطح استان هم چند نرخی و افزایش بی رویه دیده می شود که نیاز به نظارت دقیق و پیوسته برای کنترل قیمت ها ضروری است.

معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: افزایش بی رویه قیمت ها و چند نرخی در بازار خصوصا در بازار میوه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و باید نسبت به نظارت دقیق و روتین اقدام کرد.

درویشی تأکید کرد: باید نظارت کامل بر بازار صورت گیرد و از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری شود چرا که نتیجه نهایی آن نارضایتی مردم خواهد بود.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار