رئیس پلیس راه استان خبر داد؛
رئیس پلیس راه استان از ضبط ۳۲ جلد گواهینامه رانندگی به دلیل مصرف مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان توسط تیم کنترل سلامت رانندگان همزمان با اجرای طرح تابستانی در تیرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 29 July 2018

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس، اظهار داشت:طرح کنترل سلامت رانندگان از برنامه های مهم پلیس راه استان در طرح تابستانی سال جاری است.

وی با بیان اینکه این طرح در اجرای بند ب ماده 10 قانون راهنمایی و رانندگی و با هدف پیشگیری از تصادفات دلخراش رانندگی می باشد،گفت:اجرای این طرح نقش مهمی در کاهش تصادفات رانندگی بدنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان خاطر نشان کرد:برابر بند ب ماده 10 قانون راهنمایی و رانندگی در صورت اثبات اعتیاد رانندگان به الکل و مواد مخدر علاوه بر جلوگیری از رانندگی فرد متخلف و اعمال قانون به مبلغ چهار میلیون ریال گواهینامه راننده نیز به مدت 6 ماه ضبط و راننده جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی می گردد.

سرهنگ همتی زاده در پایان افزود:با توجه به حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در طرح تابستانی سال جاری رانندگان عزیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در محورهای برون شهری رانندگی نمایند تا انشاءالله شاهد تصادفات رانندگی در سطح محورهای استان نباشیم./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار