کارشناس مسوول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از مدیران مسوول نشریات محلی این استان خواست در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت نام کنند.
کد خبر: ۶۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 22 July 2015
یونس قیطانی گفت: این سامانه به تازگی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی و همه نشریاتی که قبل از سال 93 مجوز فعالیت دریافت کرده باید در این تارنما مشخصات خود را نیز ثبت کنند.

وی اظهار کرد: این تارنما با هدف اطلاع رسانی جامع و به موقع به نشریات، سهولت در انجام امور ارباب رجوع و مواردی همچون تسریع در فرایند ثبت درخواست متقاضیان مجوزهای حوزه مطبوعات و ایجاد بانک اطلاعاتی منسجم از نشریه های محلی کشور راه اندازی شده است.

قیطانی افزود: به همین منظور مدیران مسوول نشریات محلی استان باید با مراجعه به تارنمای جامع رسانه های کشور به آدرس www.e-rasaneh.ir که از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده اقدام به ثبت نام کنند.

کارشناس مسوول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: در صورتی که نشریات در این سامانه جامع ثبت نام نکنند مشمول دریافت یارانه نقدی نخواهند بود.

اکنون 43 نشریه محلی، نمایندگی 11 خبرگزاری و 64 روزنامه سراسری در استان ایلام فعال و بیش از 100 خبرنگار نیز در این رسانه ها فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار