معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: دومین سوگواره منطقه ای اربعین در آیینه رسانه ها به میزبانی این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۶۵۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 04 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام، یونس قیطانی افزود: این سوگواره آبان ماه امسال پس از برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین ویژه اهالی رسانه های مکتوب استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: کلیه خبرنگاران رسانه های مکتوب شامل خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی و مطبوعات محلی سه استان مذکور می توانند با ارسال اثر در این همایش شرکت کنند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه این سوگواره با مشارکت خانه مطبوعات ایلام برگزار می شود بخش های این سوگواره را اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران، اربعین و انسجام اسلامی، اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه، اربعین در مسیر تاریخ ، اربعین، عزت طلبی و آزادیخواهی ، اربعین، ایثار و شهادت ، اربعین، امر به معروف و نهی از منکر، اربعین و نماز و اربعین و گردشگری مذهبی برشمرد.

قیطانی گفت: آیین اختتامیه نخستین سوگواره منطقه ای اربعین در آیینه رسانه ها بهمن ماه پارسال در ایلام برگزار و در مجموع 120اثر از استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان به این جشنواره ارسال شد./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار