رئیس پلیس راه ایلام گفت: سرعت غیرمجاز اصلی ترین علت وقوع تصادفات در استان ایلام است.
کد خبر: ۶۶۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 29 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت:سرعت بیشتر باعث برخورد شدیدتر و در نتیجه آسیب بیشتر می شود و براساس تجزیه و تحلیل های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه استان سرعت یکی از عوامل و ارکان اصلی در وقوع تصادفات ناگوار به شمار می آید و نقش اساسی را در افزایش آمار حوادث ترافیکی ایفا می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما سالانه افراد زیادی به علت سوانح ترافیکی جان خود را از دست می دهند و بسیاری نیز دچار ناتوانی و معلولیت جسمی می شوند که علت بیشتر آنها رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و ارتکاب تخلفات حادثه ساز همچون سرعت غیرمجاز می باشد.

وی در پایان گفت: تیمهای گشتی پلیس راه انتظامی استان ایلام به منظور پیشگیری از تصادفات و مهار سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه نسبت به برخورد با رانندگان متخلف با استفاده از دوربین های سرعت سنج ثابت و سیار در طول محورهای مواصلاتی استان اقدام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با تخلفات حادثه ساز و الزام رانندگان متخلف به رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی می تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات به ویژه تصادفات جرحی و فوتی داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت: تیم های گشتی پلیس راه به صورت روزانه و در قالب تیمهای محسوس و نامحسوس به محورهای برون شهری اعزام و با تخلفات رانندگانی که موجب برهم زدن نظم آمد و شد راهها می شوند برخورد قاطع و بدون اغماض در جهت پیشگیری از تصادفات خواهند داشت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار