معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست که پیگیر بندها و مصوبات نشست تفاهم نامه استانداران ایلام و واسط عراق باشند.
کد خبر: ۶۶۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 30 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب درویشی اظهار کرد : باید پکیچ توریسم گردشگری، مذهبی و ... تهیه شود و به عراقی های و زائران اربعین معرفی شود تا بتوان از این ظرفیت های ویژه در جهت توسعه استان کمک شود.

وی یادآور شد :یگیری مصوبات و تفاهم نامه های نشست استانداران ایلام و واسط عراق باید به صورت مستمر دنبال شود تا مشکلات آن برطرف شود.

درویشی افزود: مدیران ارشد و نمایندگان دستگاه های اجرایی دو استان در نشست های مشترک تفاهم نامه هایی امضا کرده اند که باید بندهای آن پیگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های خاصی که از نظر آب و هوایی و طبیعت در استان داریم مساله گردشگری باید اهمیت خاصی داشته باشد و با تکمیل
زیرساخت ها بتوانیم از این موقعیت به نفع استان استفاده کنیم.

معاون استاندار ایلام از سایر مدیران دستگاه ها خواست اقدامات لازم در خصوص بندهای مختلف تفاهم نامه را پیگیری کنند و در صورت پای کار نیامدن طرف عراقی انعکاس داده شود تا پیگیری لازم صورت گیرد.

در این نشست بندهای تفاهم نامه اخیر استانداران ایلام و استان واسط عراق بررسی شد و مقرر شد دستگاه ها ظرف مدت 10 روز اقدامات خود را اعلام و پیگیر اجرایی شدن مصوبات شوند.

همچنین مصوب شد با توجه به دیدار دو هیات عراقی و ایرانی در هفته آینده بندهای این تفاهم نامه ها پیگیری شود/م .

 

    

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار