فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از افسران وظیفه شناس ایلامی که در اربعین امسال در اقدامی خداپسندانه به زائران خدمات رسانی کرده بودند تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۶۸۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 27 November 2018

به گزاش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری  اظهار داشت : بعد از انتشار عکس 2 افسر وظیفه شناس ایلامی که در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) در اقدامی خودجوش و ایثارگرانه و در شب سرد مهران، که برای زائران در معابر  پتو  پهن کردند به دستور فرمانده ناجا از آنها قدردانی می شود.

وی افزود : نیروی انتظامی با تلاش جهادی و شبانه روزی در اربعین امسال توانست کارنامه درخشانی را از خود در راستای امنیت و آرامش زائران به جا گذارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی همیشه خود را خادم مردم دانسته و در راه خدمتگزاری از هیچ کوششی دریغ نکرده است یادآور شد: اربعین حسینی(ع) آزمون بزرگی در بحث ایثارگری برای کارکنان پلیس بود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت و آرامش زائران ،، خدماتی خودجوش ، انسان دوستانه و ایثارگرانه را نیز به زائران ارائه می‌دادند که کار این ۲ پلیس وظیفه‌شناس ، تنها گوشه ای از اقدامات شاخص این نیرو در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم و زائران بوده است.

سردار نورعلی یاری در پایان گفت: بنابر دستور فرمانده ناجا ، قرار است در آینده نزدیک از این ۲ پلیس وظیفه شناس به نام های سرهنگ سیامک منصور پور و سروان رضا محمد کریمی که در اقدامی خداپسندانه به زائران خدمت رسانی کرده بودند قدردانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار