فرمانده انتظامی ایلام گفت: با همکاری مردم و پلیس ایلام جزو استان های امن کشور محسوب می شود.
کد خبر: ۷۰۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 27 January 2019

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری بعدازظهر شنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار داشت: وجود امنیت و احساس آن در بین مردم از مقوله هایی است که نیروی انتظامی در صدد ایجاد آن در جامعه است که  صدا و سیما با پخش برنامه‌های متنوع می‌تواند نقش اساسی در این زمینه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان همچنین به بحث تامین امنیت در استان ایلام و امن بودن استان در سطح کشور اشاره و اظهار کرد: مطمئنا همکاری نهادها، دستگاه ها، سازمان ها و خصوصاً صدا و سیما با نیروی انتظامی می‌تواند این مسیر امنیت را هموارتر سازد.

سردار یاری به ایام  پیش رو دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به گفته مقام معظم رهبری دشمنان درصدد پمپاژ و ناامیدی مردم هستند که بایستی با همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه ها، برنامه های متنوع و در شان انقلاب برگزار کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با بیان اینکه نظم و انتظام بخشی در جامعه وظیفه سنگینی است، گفت: نیروی انتظامی این وظیفه بزرگ و مهم را برعهده دارد.

محمد بازوند تصریح کرد: اگر ما  امروز در جامعه امنیت و آرامش برای پیشبرد اهداف در همه زمینه ها داریم، حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

وی افزود:  با توجه به اینکه استان ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور همجوار عراق دارد ما می‌توانیم از این فرصت، و قابلیت به خوبی استفاده کنیم./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار