معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: براساس یافته های یک کار تحقیقی این استان در رتبه دوم بیشترین احساس امنیت دربین استان های کشور قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 30 April 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد یاسمی یاد آوری کرد: نظرسنجی بررسی عملکرد پلیس در تعطیلات نوروز 98 طی دو مرحله در تاریخ‌های پنجم و ششم فروردین و همچنین چهاردهم و پانزدهم فروردین ماه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی، همزمان با سراسر کشور در ایلام به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: بر اساس نتایج این نظرسنجی، استان ایلام با کسب نمره 92/2 در رتبه دوم احساس امنیت و آرامش از حضور پلیس در ایام نوروز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار‌های به دست آمده از این نظرسنجی، استان ایران در رتبه دوم کشوری از لحاظ پیشگیری از سرقت مسافران، و رتبه سوم اطلاع رسانی در مورد وضعیت ترافیک جاده ها، رتبه سوم برخورد با رفتار‌های پرخطر رانندگان را کسب کرد.

یاسمی با اشاره به اینکه امسال در استان ایلام شاهد کاهش 11 درصدی وقوع سرقت و کاهش 7 درصدی تصادفات فوتی در تعطیلات نوروز 98 بوده ایم، گفت: نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز امسال به خوبی توانست امنیت و آرامش را برای مردم و مهمانان نوروزی برقرار نماید./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار