استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان به مناطق سیل زده ایلام اختصاص یافته است.
کد خبر: ۷۷۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 29 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛استاندار ایلام گفت: از همه نیرهای دلسوز نظام مقامات کشوری و لشکری و مدیران دولتی و غیر دولتی و مردم و رسانه های و گروه های و نهادهای مختلف در سیل مهار سیل فروردین ماه تقدیر و تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: در مناطقی که احساس کردیم خطر سیل وجود دارد اطلاع رسانی کردیم، توصیه کردیم و اخطار دادیم تا این مناطق را تخلیه کنند و در این راستا بیش از شش روستا و قسمتی از مناطق برخی شهرها را تخلیه کردیم.

وی افزود: دو سوم آب پشت سدهای استان را خالی کردیم، اگر سد ایلام خالی نمی شد مشکلات فراوانی برای مناطق پایین دست درست می شد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: اما در سد سیمره وزارت نیرو نگذاشت که سد خالی بشود، متاسفانه این امر باعث شد روستاهای بالا دست سد مشکلات و سختی های فراوانی ببینند.

وی عنوان کرد: در سیل فروردین ماه ارتباط تلفنی و مخابراتی کل استان به مدت ۱۲ ساعت و مناطق سیل زده به مدت ۲۴ ساعت قطع شود و تنها توانستیم از طریق صدا و سیما با مردم استان و کشور ارتباط برقرار کنیم.

استاندار ایلام اظهار داشت: در مرحله بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده روند به خوبی پیش می رود؛ جاده ها و زیرساخت های آب و برق و گاز و جاده درست شده و در بحث ساختمان ها و املاک و زمین های کشاورزی و .. کار ادامه دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار