رئیس قرارگاه اربعین در استان ؛
رئیس قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: از صبح امروز شنبه تا این لحظه بیش از 80 هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران تردد داشته اند و پیش بینی می شود روند افزایش تردد زائرین در پایانه مرزی مهران در روز های آتی نیز استمرار داشته باشد .
کد خبر: ۷۸۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 12 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : روز گذشته  رکورد تردد 326 هزار نفر در مرز مهران ثبت شد که آمار بسیار بالا و قابل توجهی است .

وی یادآور شد: در زمینه تامین آب شرب زائرین در عراق مشکلاتی به وجود آمد که با اتخاذ تصمیمات موردی، بیش از 70 تانکر آب رسان جهت تامین آب شرب زائرین ،به شهر های زرباطیه و بدره عراق اعزام گردید .

رئیس ستاد اربعین استان افزود : همه عوامل ستاد اربعین در تلاش هستند که مشکل تامین آب شرب آن سوی مرز به صورت ریشه ای حل شود اما  حجم بالای زائرین بر تشدید این مشکل دامن زده است .

کرمی ادامه داد: علی رقم پای کار بودن همه ی عوامل، اما حجم بالای زائرین باعث شده  که تامین آب شرب در آن سوی مرز با مشکلاتی روبه رو شود لذا برای فائق آمدن بر این مشکل نیازمند همکاری و همراهی زائرین محترم هستیم .

وی تصریح کرد: عمده مشکل ،تامین آب شرب در کشور عراق می باشد ولی با این حال تاکنون تمهیدات برای خرید آب معدنی مورد نیاز زائرین اندیشده شده و تا کنون بیش از 2.5میلیون بطری آب معدنی خریداری و وارد مهران شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار