تابناک ایلام
دراین بسته ، اخبار پلیس ایلام که شامل موارد زیر است را می خوانید:تجلیل ازآزادگان نیروی انتظامی استان/دستگيري 3سوداگر مرگ در ايوان /جريمه 300 هزار ريالي براي حمل مسافر با خودرو شخصي /توقیف پراید با171میلیون ریال خلافی
کد خبر: ۷۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 18 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،.پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم
دراین بسته خبری می خوانیم:

آزادگان اسوه هاي صبر و استقامتند

فرمانده انتظامي استان ايلام در ديدار با دو آزاده سرافراز نيروي انتظامي اين استان گفت: آزادگان اسوه هاي صبر و استقامتند که درس صبر را به همه جهانيان آموختند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار"علي دولتي" در اين ديدارها اظهار کرد: 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي، برگ زريني در تاريخ انقلاب است.

وي آزادگان را سند افتخار انقلاب اسلامي ايران دانست و گفت: افتخارآفريني اين عزيزان و تحمل رنج و مشقت‌هاي فراوان در زندان‌هاي مخوف رژيم بعثي، استقامت آنها را به رخ جهانيان کشاند.

فرمانده انتظامي استان ايلام با بيان اينکه اقتدار انقلاب اسلامي مرهون ايستادگي و مجاهدت‌هاي آزادگان است،افزود: آزادگان عزيز کساني بودند که با نواخته شدن شيپور جنگ 8 ساله به سوي ميدان نبرد شتافتند تا سندي بر جوانمردي نوجوانان اين مرز و بوم باشند.

وي بر استفاده از تجربيات و توانمندي هاي آزادگان در جامعه تاکيد کرد و گفت: آزادگان سند افتخار انقلاب اسلامي هستند.

همزمان با سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي سردار علي دولتي به همراه جمعي از مسئولان اين نيرو با "سيد مهدي قيطاسي" و "باقر سارايي" دو آزاده جانباز اين نيرو ديدار و گفتگو کردند.

دستگيري 3سوداگر مرگ در ايوان

فرمانده انتظامي شهرستان ايوان در استان ايلام از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و دستگيري سه خرده فروش مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ"شهرام اميري"در تشريح اين خبر گفت:دراجراي طرح يکروزه مقابله با سوداگران مرگ که توسط کلانتري هاي شهرستان ايوان اجرا گرديد تعداد 3خرده فروش مواد مخدر دستگير و مقاديري انواع مخدر از آنها کشف و ضبط شد.

وي خاطر نشان کرد:پليس مصمم است با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت عمومي و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد کند و اجازه نخواهد داد که آسايش و ارامش مردم سلب نمايند و جوانان اين ديار را منحرف و اسير مواد مخدر کنند.

سرهنگ اميريان به خانواده ها توصيه کرد:مراقب فرزندان خود باشند و از دوستانشان شناخت پيدا کنند زيرا يکي از دلايل روي آوردن جوانان به سمت و سوي مصرف مواد مخدر داشتن دوستان ناباب و معتاد است.
فرمانده انتظامي شهرستان ايوان در پايان از شهروندان درخواست کرد که در اجراي اين طرحها پليس را با گزارش اخبار در زمينه تهيه،توزيع و فروش مواد مخدر از طريق تلفن 110ياري کنند.

توقیف پراید با 171میلیون ریال خلافی

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول در استان ايلام از توقيف يک دستگاه خودرو پرايد با خلافي 17ميليون ريال خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ "بهروز عليمرادي" با اعلام اين خبر گفت :ماموران پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان چرذاول در هنگام انجام گشت و کنترل خودروهاي عبوري، يك دستگاه خودرو سواري پرايد را به دليل رعايت نکردن مقرارت راهنمايي و رانندگي متوقف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان چرداول افزود:پس از متوقف کردن خودرو و بررسي سوابق آن از سيستم اجرائيات پليس راهور مشخص شد که خودروي مذکور داراي مبلغ 171 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده مي باشد.

سرهنگ عليمرادي با اشاره به اينكه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه، عبور از چراغ قرمز ، سد معبر از جمله تخلفات راننده اين خودرو بوده اظهار داشت: خودروي پرايد جهت سير مراحل قانوني توقيف و روانه پارکينگ شد.

جريمه 300 هزار ريالي براي حمل مسافر با خودرو شخصي

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ايلام با تاکيد بر برخورد جدي با مسافربر هاي شخصي در استان گفت: مسافر کشي با خودرو شخصي 300 هزار ريال جريمه دارد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " نوراله خادم" گفت: حمل مسافر با وسيله نقليه شخصي خلاف قانون و برابر مقررات مبلغ 300 هزار ريال اعمال قانون در نظر گرفته شده است.

وي گفت: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي استان در طرح هاي ضربتي خود ، طرح برخورد با مسافر بر هاي شخصي را نيز در دستور کار خود قرار داده اند.

رئيس راهنمايي و رانندگي ايلام تصريح کرد: پليس در راستاي اجراي تكاليف قانوني و برخورد با متخلفان خصوصا مسافربر هاي شخصي از ابتداي سال تا کنون تعداد 267 راننده مسافربر شخصي را به دليل حمل غيرمجاز مسافر با پلاك شخصي، اعمال قانون كرده است.

وي گفت: برابر بند 2081 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي حمل مسافر با وسيله نقليه شخصي يا غير مجاز در شهر هاي بزرگ و مراکز استان هامبلغ 300 هزار ريال اعمال قانون در پي خواد داشت.

سرهنگ خادم در پايان ابراز اميدواري كرد: با هماهنگي و همدلي بيشتر مسئولان در بخش ترافيكي شاهد بهبود بيشتر اوضاع ترافيكي و كاهش حوادث و سوانح رانندگي باشيم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار