استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: شش پروژه در حوزه زیربنایی، اقتصادی و فرهنگی با اعتباری ۱۶.۸ هزار میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ نفر در شرف افتتاح است.
کد خبر: ۸۱۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 11 January 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ۱۸ پروژه با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر بعضاً شروع شده‌اند.

وی عنوان کرد: پروژه‌های لرزه نگاری و اکتشاف نفت و گاز در ایوان، چرداول، آبدانان و دهلران، تقویت چاهای گاز در دهلران، قرارداد با شرکت‌های خارجی برای توسعه میادین نفتی و … نیز آماده اجرا و در شرف اجرا هستند. 

سلیمانی دشتکی  با اشاره به اینکه این دیار با بیش از ۳۰۰۰ شهید سرافراز و ۱۲ هزار جانباز نماد و افتخار ایثارگری و فداکاری در دوران جنگ تحمیلی بوده‌اند، گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی عملاً فرصتی برای کار و توسعه نبود به همین خاطر امروز همه ایران مدیون مردم ایلام هستند.

وی تصریح کرد: خون سردار سلیمانی همه را بسیج کرد و به صحنه آورد. این احساس مسئولیت مردم چون اول انقلاب و زمان امام راحل (ره) و صحنه‌های حضور امام در ۱۲ بهمن ماه ۵۷ و همدلی مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را تداعی کرد.

وی با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی هیمنه و ابهت آمریکا را در منطقه و جهان درهم شکست، گفت: در این شرایط هر چه می‌توانیم به مردم کمک کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار