سرپرست اداره کل زندان‌های ایلام؛
سرپرست اداره کل زندان‌های ایلام از اعطای مرخصی به نیمی از زندانیان خبر داد و گفت : در این راستا و براساس صلاحدید مراجع قضایی مرخصی زندانیان این استان تا نیمه اول فروردین ماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۲۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 05 March 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ توفیق مهدی زاده  اظهار داشت: تمام زندانی هایی که شرایط گرفتن مرخصی داشته، زندانیان نظامی و دارای رای باز مرخصی انها تا نیمه اول فرودین ماه به علت شیوع کرونا تمدید شد.

وی افزود: هم اکنون نیمی از زندانیان این استان به مرخصی رفته اند و بازداشتگاه، تمام اماکن زندان، محل های نگهداری زندانیان، خوابگاه و استراحتگاه سربازان و نیروهای شیفت به طور مرتب ضدعفونی می شود.

مهدی زاده با بیان اینکه تا کنون هیچ مورد مشکوکی به ویروس کرونا در زندان های استان مشاهده نشده است، یاداور شد: طی هفته گذشته ورودی به زندان های استان به شدت کاهش یافته و اندک زندانیان باقیمانده هم در مکانی مجزا که ضدعفونی شده است نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه روزانه کلیه اماکن زندان و محل های نگهداری زندانیان ضدعفونی و تست تشخیص سلامت نیز انجام می گیرد، تاکید کرد: مراجع قضایی با جدیت به دنبال کاهش جمعیت کیفری و مجازات جایگزین حبس هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار