استاندار ایلام در واکنش به خبر تغییر برخی مدیران دستگاههای اجرایی ؛
قاسم سلیمانی دشتکی درگفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد ؛هرگونه تغییر در بدنه مدیریتی دستگاههای اجرایی استان ،براساس قانون در حوزه اختیارات استاندار است و ادعاهای مطروحه در خصوص فشار برای تغییر برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان صحت ندارد .
کد خبر: ۸۲۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ 05 March 2020

روزهای گذشته خبری در خصوص ایجاد تغییرات قریب الوقوع در بدنه مدیریتی برخی دستگاههای اجرایی استان منتشر شد . استاندار ایلام در گفتگو با تابناک ایلام به خبر انتشار یافته واکنش نشان داد .

به گزارش تابناک ایلام ،قاسم سلیمانی دشتکی درگفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد ؛هرگونه تغییر در بدنه مدیریتی دستگاههای اجرایی استان ،براساس قانون در حوزه اختیارات استاندار است و ادعاهای مطروحه در خصوص فشار برای تغییر برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان صحت ندارد .

استاندار ایلام با رد دخالت منتخبین مردم در تغییرات مورد ادعا تصریح کرد : همانگونه که بارها اشاره کرده ام ،تغییرات احتمالی صرفا با دخالت و نظر استاندار امکانپذیر است و فرآیند تغییر مدیرکل کتابخانه های استان نیز بدلیل اتمام ماموریت مدیر کل فعلی وماهها قبل از انتخابات آغاز شده است .

سلیمانی دشتکی با رد هر گونه فشار برای تغییر مدیرکل آموزش وپرورش و ورزش وجوانان استان افزود : در این خصوص هرگز تسلیم فشارها نخواهم شد وفعلا هیچگونه برنامه ای برای  تغییر مدیر کل این دو  دستگاه وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته تغییر مدیران بر اساس سیاستهای کلان کشوری بخشی جدایی ناپذیر سیستم مدیریت کشور است،از اینرو شاید  در آینده تغییرات محدودی در برخی دستگاهها صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
رکود دوران آقای سلیمانی دشتکی فراگیر است وشامل تغییرات هم میشود !!!!راستی خودشون کی تشریف می برند.
البته کرونا روهم فراموش نمی کنیم !!!
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
چرا خودش از ایلام نمی رود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار