رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی کنترل ورودی های استان به شدت تحت کنترل خواهد بود،گفت: از ابتدای طرح تاکنون ۷ هزار و ۳۴ مورد تست کرونا انجام شده که خوشبختانه مورد مثبتی یافت نشده است.
کد خبر: ۸۲۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 10 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور ، نیروی انتظامی پا به پای عزیزان حوزه سلامت تلاش جهادی می کند تا بتواند از سرایت این ویروس خطرناک جلوگیری کند.

وی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و سرایت آن به داخل استان ورودی های استان به شدت تحت کنترل قرار می‌گیرد و کسانی که قصد ورود به استان دارند توسط عزیزانمان در حوزه بهداشت و سلامت مورد چکاب قرار می گیرند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای غیربومی که قصد تردد به استان را دارند تست شده و در صورت مثبت بودن تست کرونای آنها ، بلافاصله تحویل مراکز درمانی و از ورود آنها به استان جلوگیری می‌شود.

سرهنگ همتی زاده به شعار نوروز نیروی انتظامی در نوروز ۹۹ اشاره کرد و گفت: شعار امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با عنوان "امنیت جامعه، آرامش خانواده" نامگذاری شده است که می‌طلبد شهروندان بیماری را جدی بگیرند و از تردد غیر ضروری خودداری کنند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
شمه به این تب سنج ها میگین تست کرونا؟؟!!!!
چرا شما مسئولین اینقدر از موضوع پرتین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار