استاندار ایلام در دیدار رییس بنیاد مستضعفان:
استاندار ایلام در دیدار رییس بنیاد مستضعفان خواستار مشارکت بیشتر این نهاد انقلابی برای محرومیت زدایی از شهرستان تازه تاسیس هلیلان شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 15 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی پس از سفر به بخش محروم زردلان در ۲۳ خرداد ماه و شروع بکار رسمی قرارگاه سازندگی هلیلان عصر امروز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه به منظور پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی با پرویز فتاح دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که مدیرعامل بنیاد علوی، معاون امور عمرانی استاندار ایلام و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز حضور داشتند، استاندار ایلام پیرو مذاکرات قبلی خواستار پایلوت شدن شهرستان تازه تاسیس و محروم هلیلان به همراه شهرستان ملکشاهی تحت پوشش بنیاد مستضعفان در امر محرومیت زدایی شد.

وی یادآور شد: منطقه هلیلان از محروم ترین نقاط استان و کشور است و با توجه به رسالت خطیر محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور درخواست داریم این شهرستان محروم نیز از خدمات ارزشمند بنیاد بهره مند شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: در پی بازدیدی که به تازگی از این منطقه محروم داشته ایم مهم ترین خواسته و مطالبه مردم در بحث ایجاد راه آسفالته، مشکلات آب آشامیدنی و پمپاژ های کشاورزی و مسئپاله تامین مسکن است که در این خصوص نیازمند اهتمام جدی بنیاد مستضعفان هستیم.

در پایان این نشست پرویز فتاح از روحیه جهادی استاندار ایلام در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی به ویژه مناطق محروم استان قدردانی کرد و در ارتباط با موضوعات مطرح شده قول مساعد و پیگیری لازم را داد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار