فرماندار چرداول گفت: با عنایت دولت تدبیر و امید و با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط فعلی کشور ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سال جدید به شهرستان چرداول تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۸۷۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 18 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی  با بیان اینکه این اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: اعتبارات شهرستان سال گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال بود که با توجه به جدایی هلیلان از چرداول و ارتقای آن به شهرستان و تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات به آن منطقه امسال کاهش داشته است.​

وی افزود: این اعتبار در ۲۴ فصل همچون امور عمومی، تحقیق و توسعه، نظم و امنیت، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی، صنعت و معدن، کشاورزی، منابع آب، امور عمرانی ،شهری، روستایی و عشایری و بهداشت و درمان هزینه خواهد شد.

فتاحی اضافه کرد: هم اکنون ۸۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد در شهرستان چرداول در دست اجراست که اعتبارات سال ۹۹ برای ساخت و تکمیل ۵۹ طرح لحاظ شده است.

فرماندار شهرستان چرداول خاطر نشان کرد: برای تکمیل طرح های در دست اجرای شهرستان به تعداد ۲۱ پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد که برنامه ریزی برای جذب اعتبارات ملی بعمل آمده و از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم در این خصوص اهتمام و توجه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار چرداول یادآور شد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرستان در اولویت قرار دارند و با تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرارمی گیرد و برای افزایش بودجه های ملی و جذب آن پیگیری لازم انجام می‌شود.

فتاحی افزود: در جهت توسعه همه جانبه شهرستان و رونق تولید همه مدیران باید با همت و تلاش بیشتر در تکمیل پروژه‌ها گام بردارند.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات شهرستان با جدیت تمام جذب اعتبارات مصوب و تخصیص داده‌ شده را پیگیری کنند و فرمانداری شهرستان برای جذب اعتبارات همکاری لازم را انجام خواهد داد./م

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار