همایش سران ایلات و طوایف با هدف حفظ وحدت و انسجام در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 05 September 2015

به گزارش تابناک ایلام ، همایش سران ایلات و طوایف شهرستان با هدف حفظ وحدت و انسجام ایلات، طوایف و عشایر در دفاع از آرمان های انقلاب و بیعت مجدد با آرمان های نظام، شهدا و مقام معظم رهبری در ایلام برگزار شد.

"قدرت اله کریمیان"، فرمانده سپاه ناحیه ایلام در این همایش گفت: در روزگاری که همه مولفه های یک زندگی با سرعت عجیبی تغییر کرده، زندگی و سبک زندگی عشایر سالم و نزدیک ترین سبک به زندگی اسلام است.
کریمیان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در زندگی عشایری باعث شده است که عشایر خودکفا و در تأمین 27 درصد از نیازمندی های دام کشور تاثیرگذار باشند.
وی افزود: انقلاب اسلامی رشادت های عشایر را از یاد نخواهد برد چرا که عشایر پیوندی ناگسستنی با انقلاب دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایلام تصریح کرد: حماسه های عشایر و ذخائر این انقلاب در دفتر سترگ این انقلاب ثبت شده و قابل فراموشی و نسیان نخواهد بود.
کریمیان ابراز کرد: عشایر قشری کم توقع و انقلابی بوده و هستند و در 8 سال حماسه و خون دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده اند.

این مسئول نظامی تاکید کرد: روش مبارزه دشمن تغییر کرده و هجومی نابرابر را در جنگ نرم علیه نظام مقدس اسلامی ترتیب داده است که لازمه پیروزی در این نبرد ایمان و توکل الهی و آمادگی بسیجیان با افزایش معنویت در برابر این هجمه هاست.
کریمیان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت ها و قابلیت های جامعه عشایری بیشتر استفاده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار