مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت :در این ایام 14 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 23 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار داشت : هفته دولت مهمترين مناسبت تقويمي دستگاههاي اجرايي و زمان گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و پانزده هزار شهيد دولت بوده ، لذا در این ایام 14 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: این پروژه ها شامل 85 کیلومتر روکش آسفالت راههای فرعی و اصلی استان، رفع نقاط حادثه خیز و تعریض و بهسازی می باشد که از مهمترین این پروژه ها می توان به پروژه روکش آسفالت ملکشاهی به طول 15 کیلومتر، آسفالت کمربند شرقی ایلام به طول 11 کیلومتر و روکش آسفالت محور آبدانان – دشت عباس به طول 13 کیلومتر اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
تابناک مدیونی اگر تأمین روشنایی کمربندی شمالی ایلام رو پیگیری نکنی، مسئولین تا وقتی کشته های این مسیر به علت عدم دید در شب به تعداد انگشتان دو دست نرسد اجرایی نخواهند کرد. واقعاً جای تاسف برای مرکز استانی که کمربندی شمالی و پل بزرگ و کوچک روگذر ارغوان هنوز روشنایی ندارد. شماها هم مثل مسئولین شعار میدهید!!!
محمد امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
مسئولین قرار بود دو ماه پیش طرح اجرای تونل دوم آزادی رو شروع کنند، چی شد؟ 7 سال دروغ تا این حد بی محابا !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار