سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : در دهه اول ماه محرم کارشناسان شبکه بهداشت به صورت مستمر در راستای اجرای پروتوکل های بهداشتی نظارت وبازرسی کردند.
کد خبر: ۸۹۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 31 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلام رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : کارشناسان شبکه بهداشت 50مورد بازدید از هیئت ها در دهه اول ماه محرم در راستای فاصله گذاری اجتماعی وپروتوکل های بهداشتی داشته اند.

وی بیان داشت : در دهه اول محرم 259 مورد بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذائی و اماکن عمومی سطح شهرستان صورت گرفته که از این تعداد 114 مورد نظارت بر مراکز تهیه و تولید مواد غذائی و 145 مورد نظارت بر اماکن عمومی بوده است.

منصوری به جمع آوری 3 کیلوگرم مواد غذائی تاریخ مصرف گذشته در دهه اول ماه محرم اشاره کرد ،افزود : کارشناسان بهداشت 5 مورد شکایات مردمی در این ایام محرم رسیدگی کردند و با متخلفان برخورد قانونی شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران اظهار داشت : برگزاری جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری ایام محرم حسینی و تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به حضور پرشور شهروندان در مراسمات محرم از جمله موضوعاتی بود که در دستور کار این شبکه قرار داشت.

وی افزود : انجام مراسمات ایام محرم در شهرستان دهلران با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده و خادمین هیئت ها و مردم با پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این ایام در مراسم ها شرکت داشته اند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار