فرماندار دره شهر؛
فرماندار شهرستان دره شهر گفت : اجرای همه مصوبات ستاد کرونا در شهرستان لازم اجرا است و همه دستگاه باید به این مهم توجه کنند.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 05 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ کیانوش محمد نژاد در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر گفت : با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا و روند رو به رشد این بیماری در شهرستان و همچنین تمدید محدودیت ها در هفته جاری، افزودند کلیه ادارات شهرستان با حساسیت و نظارت هرچه بیشتر نسبت به پیگیری امور مربوطه باشند.

وی افزود : مراسمات عزاداری خصوصاً تشییع جنازه ها یکی از مشکلات در بحث افزیش مبتلایان در شهرستان است کلیه مسئولین و کارکنان باید به عنوان الگو قرار گرفته و از شرکت در تجمعات خودداری نمایند.

محمدنژاد بیان داشت : کنترل فضای مجازی خصوصاً درج آگهی های ترحیم باید کنترل شوند و درج هر گونه آگهی ترحیم در فضای مجازی ممنوع است.

وی تصریح کرد : فعالیت کلیه فضاهای‌ ورزشی تا آخر هفته ممنوع و اداره ورزش و جوانان در این خصوص اقدامات در دستور کار داشته باشد.

محمد نژاد به وضعیت قرمز شهرستان اشاره کرد گفت : امسال هیچگونه پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد نیروی انتظامی از ورود خودروهای غیربومی که قصد عزیمت به مهران و حضور در مراسم پیاده روی اربعين را دارند جلوگیری کند.

فرماندار شهرستان دره شهر اظهار داشت : اداره صمت ، اتاق اصناف و شبکه بهداشت‌ نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف را تشدید و متخلفین را به مراجع قضایی معرفی کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار