استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: سالانه ۷۵۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پروپیلن، بنزین پیرولیز و سوخت مایع با راه اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام تولید می شود.
کد خبر: ۹۲۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 22 December 2020

 به گزارش تابناک  ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام گام بلند دولت تدبیر و امید در راستای صنعتی شدن استان ایلام است.

وی یادآورشد: راه اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام خبری خوشحال کننده و امید بخش برای استان است چراکه این واحد مهمترین بخش فرآیندی و ورودی اصلی خوراک مجتمع به شمار می‌آید و نویدبخش تولید پایدار، ایجاد اشتغال، رونق و توسعه صنعتی در استان است.

سلیمانی دشتکی افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام را در توسعه  صنعت این استان بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و افزود: با افتتاح واحد الفین علاوه بر ایجاد اشتغالزایی نیاز مجتمع پتروشیمی ایلام به خوراک خط لوله غرب مرتفع و فلر پالایشگاه گاز ایلام قطع می‌شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: نقش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در توسعه استان بسیار تعیین کننده است و انتظار می رود با افتتاح واحد مهم الفین پتروشیمی ایلام، مسوولان در زمینه ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی نیز توجه و تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به در دست اقدام بودن کار ۲ شهرک تخصصی پایین دستی در استان ابراز امیدواری کرد: شهرک تخصصی صنایع پایین دستی ایلام با مشارکت بخش خصوصی و شهرک صنعتی و صنایع پایین دستی پتروشیمی در دهلران با حمایت دولت به زودی به بهره برداری برسد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار