امام‌ جمعه ایلام ؛
امام‌ جمعه ایلام بر لزوم برخورد قاطع پلیس با معضل جدید سگ گردانی در ایلام تاکید کرد و گفت: پشت پرده این اقدام غیر عرفی با هدف حرمت شکنی به باورهای دینی است.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 25 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار با اشاره به نقش بی بدیل پلیس در مبارزه با آفات درونی و بیرونی دشمن، اظهار کرد: وظیفه اصلی نیروی انتظامی حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب، تامین امنیت و آرامش استان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حرکت پلیس مانند حرکت در لبه پرتگاه پر خطر است، عنوان کرد: در شناسایی و برخورد به موقع پلیس با دشمنان درونی و نیز عاملان فساد اخلاقی، مالی و گروهکی به علت وجود سختی‌ها، تهدیدها و تطمیع‌ها خطر لغزش برای نیروهای پلیس بالا است.

کریمی تبار افزود: در چنین شرایط سختی، تامین مالی به تنهایی برانگیزاننده نبوده و داشتن انگیزه الهی است که موجب می‌شود انسان هرچه دارد در راه خدا و برای پاسداری از انقلاب اسلامی، در عرصه معامله با خدا بگذارد، و طبیعتاً کسی که جانش را با خدا معامله کرده و رضایت الهی را به دست می‌آورد قطعاً بیشترین سود را برده است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای خدمت به مردم و تامین امنیت باید به قصد قربت و با توکل، اتصال به خدا، و داشتن معنویت همراه باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه تصریح کرد: همچنین نیروی نظامی باید برخوردار از بنیه قوی معرفتی، بصیرتی، شرایط مطلوب جسمانی و نیز دارای اشراف کامل بر ضوابط، قوانین و آیین نامه‌های مربوطه باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار