هنرستان دخترانه عفاف ایلام هر ساله در اسفندماه با تصمیم جمعی و مدیریت تاثیرگذار مهندس مریم شریفی مدیر هنرستان، بانی اقدام خیرخواهانه با کمک اولیای خیر هنرستان و همکاران خود می شود تا با تقسیم مهربانی و محبت دلسوزانه، دل دانش آموزان نیازمند را شاد كنند.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ 26 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام، اراده ،شور و شعور دینی جمعی از فرهنگیان و اولیای خیر هنرستان دخترانه عفاف شهر ایلام، صحنه های زیبایی را رقم زد. فرصتی برای هدیه لبخند به كسانی است كه نیازمند کمک های همنوعشان برای کاهش آلام و دردهایشان هستند.

هنرستان دخترانه عفاف ایلام هر ساله در اسفندماه با تصمیم جمعی و مدیریت تاثیرگذار مهندس مریم شریفی مدیر هنرستان، بانی اقدام خیرخواهانه با کمک اولیای خیر هنرستان و همکاران خود می شود تا با تقسیم مهربانی و محبت دلسوزانه، دل دانش آموزان نیازمند را شاد كنند.

دکتر رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام اظهار داشت: کمک به همنوع  برای گسترش فرهنگ نیكوكاری در بین اقشار مختلف مردم، امری ضروری و تکلیفی الهی  است.

وی بیان کرد: امروزه دانش آموزان محروم و نیازمند،  چشم به راه دست های بخشنده و نوازشگر انسانهایی هستند كه به بهانه ای می خواهند مهربانی خود را بین دیگر همنوعان تقسیم كنند. كمك به همنوع به ویژه دانش آموزان نیازمند اقدامی ارزشمند است كه موجب می شود در فرد احساس رضایت درونی شكل بگیرد.

رشیدی با بیان اینکه دانش آموزان باید در همین سنگر علم و دانش و كانون خانواده انجام كارهای خیرخواهانه را یاد بگیرند افزود: هدف از برگزاری این امر خیر در مدارس ، ترویج این سیره زیبای الهی و نهادینه کردن احسان و نیكوكاری در ذهن آینده سازان کشور است.

خانم شریفی در تشریح امر خیر انجام گرفته به خبرنگار تابناک گفت:بر اساس آیات و روایات هیچ دینی به اندازه مكتب اسلام مردم را در كمك به دیگران و نیازمندان جامعه سفارش نكرده است، بنابراین مشاركت در اینگونه فعالیت های فرهنگی و ارزشی یك توشه اخروی است.

وی گفت:فرهنگیان هنرستان عفاف شهر ایلام بر اساس وظیفه دینی و ملی در اینگونه برنامه های مهم فرهنگی و اخلاقی مشاركتی فعال دارند.

شریفی افزود با محوریت هنرستان،امسال علاوه بر کمک به دانش آموزان بی بضاعت، سرویس کامل جهیزیه برای دانش آموز تحت پوشش و بی سرپرست در آستانه ازدواج توسط همکاران خیر تهیه شد و طی مراسمی ساده و صمیمی به ایشان اهدا گردید.

ایشان افزودند: همچنین لیست دانش آموزان بی بضاعت هنرستان را استخراج و به هر کدام یک بسته حمایتی-معیشتی  از طرف فرهنگیان و اولیای خیر هنرستان اهدا می گردد.

خانم شریفی در پایان از حمایت های دکتر رشیدی مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان،اولیای خیر، مجموعه معاونان، دبیران و هنرآموزان هنرستان بابت همراهی در این امر خیر تشکر کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خیلی کارخوب وخداپسندانه ایه تقریبا تمام مدارس دخترانه ای که من شخصا دراونجا کارکردم اسفندماه برای دانش آموزان بی بضاعت کمک جمع میکنندگاها برای خانواده های مشکل دارهم این کاروکردن .به هرحال کارخیر برای رضای خداست وامیدوارم باوجود شرایط بداقتصادی همواره تداوم داشته باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار