معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: به منظور جلوگیری از اخلال در روند برگزاری آزمون های نهایی دانش آموزان به دلیل قطعی برق، لیست اسامی و مکان های حوزه های امتحانی برای عدم اعمال خاموشی به ادارات برق شهرستانها ارسال شده است.
کد خبر: ۹۶۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 25 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حشمت اله وردی اظهار داشت : در پی مکاتبه وزرای آموزش و پرورش و نیرو مبنی بر جلوگیری از قطعی برق در حوزه های امتحانی دانش آموزان در این زمینه لیست این حوزه ها از طریق ادارات آموزش و پرورش ۱۴ منطقه آموزشی استان به ادارات برق ارسال شده است.

وی با ذکر اینکه تاکنون مشکلی برای حوزه های امتحانی دانش آموزان پیش نیامده است، افزود: امتحانات نهایی دانش آموزان در پایه‌های تحصیلی نهم متوسطه اول و دوازدهم متوسطه دوم و همچنین بزرگسالان از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۴ خردادماه در ۲ نوبت صبح و عصر ادامه خواهد داشت.

به گفته اله‌وردی، امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه دوم در ۹۵ حوزه امتحانی با حضور ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در حال برگزاری است.

به گفته وی، همچنین ۲۶۴ حوزه امتحانی برای هفت هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز پایه نهم متوسطه اول نیز پیش‌بینی شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تعداد حوزه های امتحانی دانش آموزان مقطع بزرگسال را حدود ۵۰ مرکز عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار