معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: یک هزار و ۹۲۹ دانش آموز این استان در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان با هم رقابت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 31 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حشمت اله وردی اظهار داشت: این آزمون روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ خردادماه) همزمان با سراسر کشور در ۲۵ حوزه امتحانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مناطق مختلف استان برای ۲ مقطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آزمون وردی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان پنج شنبه ۲۰ خردادماه و همزمان با سراسر کشور با حضور یک هزار و ۲۵۰ داوطلب دختر و پسر در ۱۵ حوزه امتحانی استان ایلام برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام تاکید کرد: همچنین آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعداد های درخشان جمعه ۲۱ خردادماه با حضور ۶۷۹ دانش آموز داوطلب در ۱۰ حوزه امتحانی در استان ایلام برگزار خواهد شد.

اله وردی یادآور شد: از میان شرکت کنندگان در آزمون ورودی پایه هفتم ۱۰۰ دانش آموز ( ۵۰ نفر پسر و ۵۰ نفر دختر) به عنوان دانش آموزان پایه هفتم وارد مدارس استعدادهای درخشان استان می شوند.

وی اضافه کرد: همچنین از میان شرکت کنندگان در آزمون ورودی پایه دهم نیز ۱۰۰ دانش آموز ( ۵۰ پسر و ۵۰ دختر) در رشته های ادبیات و علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی و فیزیک به عنوان دانش آموزان پایه دهم برای تحصیل در مدارس استعداد های درخشان پذیرفته خواهند شد.

به گفته معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام، هم اکنون ۴۱۰ دانش آموز پسر (مقطع متوسطه اول ۱۸۳ و متوسطه دوم ۲۲۷) و ۴۰۳ نفر دانش آموز دختر در دبیرستان دخترانه فرزانگان (متوسطه دوم ۲۴۱ نفر و متوسطه اول ۱۶۲) تحصیل می کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار