رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ایلام؛
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ایلام گفت:ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام 33میلیارد تومان به مردم استان در سال 99 کمک کرده است.
کد خبر: ۹۷۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 01 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد افزود: این خدمات و کمک‌ها شامل: بیش از ۱۵ هزار بسته فرهنگی و تحصیلی، ساخت و تعمیرات مسکن، ایجاد مشاغل خانگی کوچک، خدمات عمرانی در روستاها، تهیه جهیزیه، ساخت سرویس‌های بهداشتی و کمک‌های نقدی بوده است.

وی گفت:یکی از مأموریت‌های مهم ستاد عتبات عالیات استان در ایام اربعین خدمت به زائران اربعین در استان و مرز مهران بوده که این ستاد علاوه بر راه اندازی موکب در ایام اربعین در زمینه تهیه اقلام مورد نیاز دیگر موکب‌ها نیز مشارکت و همکاری داشته است.

موسی نژاد اظهار کرد: در همین زمینه و با توجه به مأموریت ستاد عتبات در خدمت به زائران و پشتیبانی از موکب‌ها در ایام اربعین و با تجربیات ارزشمندی که این ستاد در سال‌های گذشته در این زمینه داشته است از مردم عزیز و نیکوکار استان در زمینه مشارکت در این امر و کمک به ستاد عتبات عالیات درخواست همکاری و مشارکت داریم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در سال ۹۹ مراسم و همایش بزرگ اربعین برگزار نشد لذا به همین خاطر موکب دارن در استان ایلام تغییر رویکرد داده و خدمات خود را به سمت مشارکت در کمک به نیازمندان و فعالیت‌های اجتماعی و کمک مومنانه سوق داده اند و این ستاد توانست در این زمینه خدمات ماندگاری به مردم ارائه دهد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار