نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس ؛
نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبودها و نارسایی های این استان در بخش زیرساخت ها اعم از راه های روستایی، تامین آب شرب سالم و رفع مشکل بیکاری نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان است.
کد خبر: ۹۷۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 07 July 2021

به گزارش تابناک ایلام  ؛ علی اکبر بسطامی در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان، گزارشی از تنگناها و مشکلات استان ایلام در بخش‌های زیر ساختی اعم از توسعه راه‌های روستایی، کمبود یا نبود آب شرب، مسائل اجتماعی، فرهنگی و بیکاری در استان ارائه و گفت: کمبودها و نارسایی‌های استان ایلام نیازمند حمایت بنیاد مستضعفان از طریق تامین اعتبار است.

رییس بنیاد مستضعفان نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم ایلام و دیگر نمایندگان در کمیسیون تلفیق ۱۴۰۰، افزود: بودجه نهادهای حمایتی قریب به دوبرابر افزایش یافته است.

پرویز فتاح گفت: همچنین با تلاش مستمر اعضای کمیسیون اجتماعی و دیگران نمایندگان مجلس توجه خوبی به محرومان شده است.

رییس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: مسوولان کشور باید بیش از پیش رفع مشکلات محرومان را در کانون توجه خود داشته باشند.

فتاح در پاسخ به درخواست‌های بسطامی نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، قول مساعد داد که در تامین بخشی از اعتبار رفع مشکل آب شرب روستایی، تعمیر، مرمت و آسفالت راه‌های روستایی و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند پیگیری بیشتر و مساعدت‌های ویژه به مناطق محروم‌تر استان به عمل آورد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
کارخانجات بنیاد مستضعفان در مناطق برخوردار احداث می‌شود و مقداری از درآمد میلیاردی آنها به صورت صدقه بر درآمد صرف مناطق مستضعف نشین می شود! علی برکت الله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار