سرهنگ جمالی از شناسایی عامل مزاحمت و هتک حیثیت شهروند ایلامی در لایو اینستاگرام خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 14 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ علی جمالی اظهار داشت:  با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت وی و موجب سلب آسایش خانواده او شده است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی گفت:  پس از بررسی مستندات و اخذ اظهارات شاکی مشخص شد شخصی ناشناس در لایو اینستاگرامی حساب کاربری شاکی با انتشار اکاذیبی موجب هتک حیثیت وی و خانواده او شده است که موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

جمالی افزود: : با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم با هویت معلوم شناسایی و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف و هدف از این اقدام را سرگرمی در فضای مجازی عنوان کرد.

وی مطرح کرد: افرادی که در فضای مجازی برای شهروندان به هر نحوی ایجاد مزاحمت کرده و باعث هتک حیثیت آنان شوند قانون گذار برای آنان مجازات در نظر گرفته و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار