معاون عمرانی استاندار ایلام از مردم درخواست همکاری و‌ رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونای ملی و استانی، نمود.
کد خبر: ۹۸۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 17 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  احمد کرمی در بازدید از مراکز تزریق واکسن کرونا ، پارک ها و مناطق گردشگری و پلیس راه شباب گفت: شرایط کرونا در کشور و استان ایلام خوب نیست به طوری که میزان فوتی‌ها و بستری‌های روزانه ما نسبت به ۲۰ روز گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است .

وی افزود: خوشبختانه با همت دانشگاه علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان، به مردم به خوبی رسیدگی می‌شود ولی اگر وضعیت بدتر از این شود، دچار مشکلات جدی خواهیم شد.

احمد کرمی افزود : تقاضا می‌کنم مردم درهمه شرایط از جمله دورهمی‌ها ، خودداری از حصور در پارک ها و مراسم عزاداری، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و سعی نمایند این چند روز در خانه بمانند .

معاون استاندار خاطرنشان: این بازدیدها در سطح شهرستانهای استان ادامه خواهد‌ داشت و همه مردم و مسئولان باید در کنار هم برای مقابله و‌ریشه کن کردن ویروس خطرناک کرونا همکاری و همت لازم داشته باشند .

در این بازدید سردار القاصی فرماندهی نیروی انتظامی استان در محل پلیس راه شباب ورودی استان از سمت کرمانشاه گفت : عوامل راهور و‌نیروی انتطامی بدون هیچگونه چشم پوشی و در جهت اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا از تردد خودروها در مسیرهای بین استانی بویژه پلاک‌های غیر بومی به شدت برخورد و ممانعت بعمل می آید .

وی از مردم خواست تاپایان اعلام زمان محدودیت ها از تردد در مسیرهای بین استانی وشهرستانی خوداری نمایند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
حرف مفت همیشگی / کو نظارت /فقط زورشون به پاساژها رسیده /همه مغازه های برخیابون باز /ادارات که ازخداشونه تعطیل باشن و حقوق مفت بگیرن / مهمتر از همه عزاداری محرم هستش که هیچی رعایت نمیشه/ کرونا با مراسمات ملی ایرانیان مشکل داره و سرایت میکنه ولی با مراسمات مذهبی ......
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
کرونا را هم سیاسی و هم مذهبیش کردن
چرا آقایان در ستاد برگزاری نمازجمعه یه هفته تعطیلی نمیدن
مگر این آقایان ائمه جمعه غیراز تمجید از رئیسی و تعریف از مظلومیت کشورهای عربی همسایه چی دارن که بگن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
علیمرد فقط حرف مفت و بی ربط می زنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار