فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:خدمات بسیج سازندگی بی مزد و منت و برای رفاه مردم و به دور از هیاهوهای مرسوم انجام می‌شود و تاکنون در استان ایلام و مناطق هدف توانسته است به اهداف و برنامه‌های خدمات رسانی خود دست پیدا کند.
کد خبر: ۹۸۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 21 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی مطرح کرد: خدمات بسیج سازندگی بی مزد و منت و برای رفاه مردم و به دور از هیاهوهای مرسوم انجام می‌شود و تاکنون در استان ایلام و مناطق هدف توانسته است به اهداف و برنامه‌های خدمات رسانی خود دست پیدا کند.

وی گفت: پروژه‌ها که به همت بسیج سازندگی صورت می‌گیرد باید تداوم یابد تا مردم در مناطق مختلف استان به رفاه دست پیدا کنند.

شاکرمی ادامه داد:  بسیج سازندگی در سال جاری نیز در استاندر عرصه های مختلف کشاورزی، عمرانی و بهداشتی خدمات ارائه می دهد و استمرار این خدمات تا زدون محرومیت بر چهره مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: نهال به ثمر نشسته بسیج سازندگی که در عرصه‌های مختلف  که در ساخت و تعمیر و مرمت  مدارس، خانه بهداشت، خانه نیازمندان،‌ مساجد، بقاع متبرکه،‌حسینیه،‌ آب رسانی روستایی، کتابخانه­‌ها،‌ پایگاه مقاومت، ‌فضاهای ورزشی، گلزار شهدا، پروژه­ های عمران منابع طبیعی، پروژه های حوادث غیر مترقبه و .... فعالیت دارد توانسته است به اهداف خود دست یابد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار