کاهش سرقت و افزايش کشفيات نتيجه طرح نوروزي در شهرستان ساوه

فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از کاهش سرقت ها و افزايش کشفيات و دستگيري سارقان در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 28 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي"افزود: پيش از آغاز سال نو، ماموريت هاي گسترده پليس همزمان با سراسر کشور تحت عنوان طرح نوروزي به مرحله اجرا درآمده است.
وي در ادامه با تاکيد بر اينکه امنيت و آرامش شهروندان خط قرمز ما مي باشد و اجازه نخواهيم داد کسي امنيت و آرامش شهروندان را به مخاطره بيندازد، گفت:در تعطيلات نوروزي با تلاشي مضاعف و با گشت هاي محسوس و نامحسوس تلاش خواهيم کرد که امنيت و آرامش شهروندان را بيش از پيش تامين کنيم.
سرهنگ عيسي آبادي با اشاره به آمار سرقت در سال جاري گفت: وقوع سرقت ها در سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش يافته و در مقابل کشف سرقت ها ۱۸ درصد افزايش داشته است.
وي ادامه داد: دستگيري سارقان نيز در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزايش پيدا کرده است.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه موادمخدر و اعتياد تهديدي جدي براي سلامت فرد و اجتماع است ، اظهار داشت: پليس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در اين راستا با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌كند.
وي افزود: از ابتداي سال جديد تا کنون حدود ۳ کيلوگرم انواع موادمخدر توسط کارکنان انتظامي شهرستان کشف شده که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳۰ درصد و تعداد دستگيرشدگان نيز در اين زمينه ۳۴ درصد افزايش داشته است.
سرهنگ عيسي آبادي  با تاکيد بر رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان گفت: خوشبختانه در سال جديد برخلاف سال قبل هيچگونه تصادف منجر به فوت در سطح شهرستان رخ نداده است.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با قدرداني از همکاري شهروندان و دستگاه هايي که مجموعه انتظامي را در طرح نوروزي همراهي مي کنند، بر استمرار خدمات رساني پليس به مردم تا پايان طرح نوروزي تاکيد و توصيه کرد: شهروندان و مسافران نوروزي حتما به توصيه هاي پليس در خصوص پيشگيري از جرائم و سوانح توجه کنند و هرگونه اخبار مرتبط را با شماره تلفن ۱۱۰ با پليس در ميان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار