جهاد تبیین باید در همه عرصه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جهاد تبیین از موضوعات مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ 05 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام هادی خلیلی در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت استان مرکزی در اراک، افزود:جهاد تبیین از برنامه‌های مهم دهه امامت و کرامت این استان است.
وی یادآورشد: در طول سال‌های گذشته، متولی برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت بنیاد بین‌المللی غدیر بود اما امسال اجرای این برنامه‌ها به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واگذار شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای برنامه‌های این دهه در دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته و در این خصوص برنامه‌های جامع و کاملی در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام خلیلی عنوان کرد: باید تلاش شود در دهه امامت و ولایت ابعاد مختلف شخصیتی حضرت علی (ع) به جامعه بویژه نسل جوان معرفی شود.
وی گفت: بهترین منبع برای معرفی شخصیت امام علی (ع) قرآن کریم و اهل بیت (ع) است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: همه تلاش‌ها برای اجرای برنامه‌های با شکوه در دهه امامت و ولایت به کار گرفته شده و امید است در این راستا همه دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار