دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی در استان مرکزی برگزار می شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی از ۲۵تا ۲۹ دی ماه سال جاری در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 09 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حسین محمودی فر در این خصوص گفت: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی در دو بخش هنرجویی و کارگاهی به عنوان رویداد بزرگ فرهنگی در حوزه مد و پوشاک برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش اول این جشنواره، برگزاری مسابقه هنرجویی طراحی و دوخت تن پوش اجتماع پوشاک مدارس و چادر نماز و ملزومات آن ویژه هنرستان‌های دخترانه استان مرکزی است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ آذر ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمودی فر ادامه داد: بخش دوم جشنواره، عرضه، فروش و ترویج مد و پوشاک ایرانی اسلامی است که با حضور طراحان و فعالان صنعت مد و پوشاک آماده بازدید عموم مردم خواهد بود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دهمین جشنواره مد و پوشاک ایرانی اسلامی استان مرکزی از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اراک دایر می‌شود.

وی گفت: استان مرکزی در حوزه طراحی لباس و دوخت ظرفیت بالایی دارد و طراحان این حوزه در جشنواره‌های مختلف توانمندی‌های خود را در عرصه بین المللی ارائه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار