درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان به بهره برداری رسید

درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار ایلام به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 09 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در این آیین بیان کرد : این درمانگاه که امروز به بهره‌برداری رسید در راستای حقوق شهروندی بود که از موسسات خیریه قدردانی می شود.

وی افزود : کلنگ‌زنی این پروژه سال ۱۳۹۴ آغاز و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با ۹۷۰ متر مربع زیربنا توسط موسسه خیریه فرزندان صالح و با مشارکت هدایای دفتر مقام معظم رهبری، بنیاد مستضعفان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز افتتاح شد.

بلوار آیت الله خامنه‌ای( مدظله العالی) شهر ایوان افتتاح شد

استاندار ایلام اظهار داشت :  توجه به حقوق شهروندی در این دولت مورد توجه قرار گرفته است که ایجاد مبلمان شهری، فضا و منظر شهری در واقع مصداق بارز حقوق شهروندی است.

وی مطرح کرد :  ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اربعین و ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به شهرداری ایوان اختصاص یافته است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد : سالیانه ۲۰۰ میلیارد تومان از محل انتقال پرونده مالیاتی نقت و گاز وارد استان می‌شود که این اعتبارات صرف زیرساخت‌ شهرداری‌ها، راههای عشایری و دهیاری‌ها می شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار