بهگزارش تابناک ایلام، فرزاد شریفی بیان کرد: این سامانه مختص وضعیت اماکنی چون نمازخانهها، مراکز خدماتی- پذیرایی، سرویسهای بهداشتی، سالنهای غذاخوری، مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی و جاذبههای گردشگری است.
وی افزود: مسافران و گرشگران نوروزی مستقر در استان هر ساعت از شبانهروز انتقاد، رضایتمندی، پیشنهاد، شکایت و نارضایتی خود را از این اماکن ثبت کنند.
شریفی ادامه داد : مسئولان ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در مناطق مختلف استان موضوع را در سریعترین زمان ممکن پیگیری و نواقص گزارش شده را مرتفع میسازنند.
وی خاطرنشان کرد : ۱۶۰ پوستر رسیدگی به شکایات و ۲۵ تابلو اطلاعرسانی مکان نمازخانه و سرویسهای بهداشتی برای آگاهی مسافران و گردشگران نصب شده است./ع