شنیده ها حاکی از این است که مدیر یکی از دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی ایلام، که به واسطه ی قرابت با یکی از نمایندگان با تنها 2 سال سابقه استخدام پیمانی به سمت رییس دانشکده منصوب شد، علی رغم نارضایتی دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در حال حاضر کاندید معاونت آموزشی دانشگاه می باشد.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ 11 May 2024

تابناک ایلام :: مدتیست دانشگاه علوم‌پزشکی بعنوان مهمترین و تاثیرگذارترین دستگاه اجرایی استان بدلایلی از دایره نظارت ها رسانه ای خارج شده و همین موضوع اسباب دخالت ها و رفتارهایی را فراهم آورده که میتواند موجودیت آن را به مخاطره اندازد.

موضوعی که خروجی آن به شکل مداخله در جابجایی ها و انتصابات فله ای و گعده ای غیر تخصصی ظهور و بروز کرده و میتوان گفت به حیاط خلوت عده ای قدم تبار و باند باز تبدیل شده است .

چنانچه زودتر برای آن چاره اندیشی نشود و بساط این دخالت ها و بازتوزیع غیر تخصصی پست ها متوقف نشود ،دود آن به چشم مردم فرد رفته و حیات مردم را در معرض تهدید قرار خواهد داد ،چرا که دانشگاه محیطی کاملا تخصصی بوده و هرگونه نگاه سیاسی و قومی بدان ،فلسفه وحودی آن را به حاشیه خواهد برد

شنیده ها حاکی از این است که مدیران  یکی از دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی ایلام، که به واسطه ی قرابت با یکی از نمایندگان مجلس با تنها 2 سال سابقه استخدام پیمانی به سمت رییس دانشکده منصوب شد، علی رغم نارضایتی دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در حال حاضر کاندید معاونت آموزشی دانشگاه می باشد.

لازم به ذکر است که قبلا افرادی چون دکتر نورخدا صادقی فر( استاد تمام دانشگاه)، دکتر پرویز کریمی (فوق تخصص اطفال و دانشیار دانشگاه)، دکتر بهزاد بدخش(فوق تخصص گوارش و دانشیار دانشگاه)، دکتر رضا ولی زاده( متخصص روان پزشکی و دانشیار دانشگاه) و در حال حاضر دکتر جهانگیر عبدی(استاد تمام دانشگاه) سابقه معاونت آموزشی دانشگاه را عهده داربوده  اند. 

حال این سوال از ارگان های نظارتی پیش می آید که آیا یک نفر با این سابقه و درجه پایین علمی استادیاری می تواند سکان دار جایگاه علمی استاد تمام های دانشگاه، متخصصین و فوق تخصصین عضو هیئت علمی دانشگاه گردد؟

لازم به ذکر است که در حال حاضر در این دانشگاه تعداد بیش از 65 نفر با درجه پروفوسوری و دانشیاری وجود دارد که قرار است این پست برای فردی ابلاغ زده شود که علیرغم فقدان رزومه ،تاکنون هیچ گونه عملکرد مثبتی را نداشته و همچنین مستندات مربوط به تایمکس ورود و خروج نامبرده نشان دهنده غیبت های مکرر ایشان از محل کار می باشد و در صورت حضور در دانشکده درب اتاق را قفل و صرفا با مصرف قهوه و انجام امورات شخصی گذران وقت می کند

به نظر شما معیار کاندید شدن و انتصاب چیست؟!؟ ایا مد شدن چنین رویه ای صرفا به پشتوانه یک مدیر یا نماینده ،ریشخند به مدیریت ها و متخصصین نیست؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار