مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت : شهید رئیسی در همه مناصب و مسئولیت‌ها خادم ملت بود که سرانجام زندگی پربار خود را برای خدمت رسانی به کشور نثار ملت کرد و نام، یاد و عملکرد نیک از خود برجای گذشت.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱ 22 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علی‌محمدی در اجتماع بزرگ بانوان سوگوار بیان کرد  : آیت الله رئیسی بدون شک فرد و مسئولی عالم، مبارز، مجاهد، مصداق بارز ایمان و جهاد در راه خدا، متدین، مطیع محض رهبر، ذوب در ولایت و خدمتگزاری بی منت بود.

وی افزود : دشمن در کمین توقف و ایستایی جمهوری اسلامی ایران است در حالی که این گونه حوادث تلخ و ناگوار هیچ خللی در اراده این نظام ایجاد نمی کند و باعث انسجام و اتحاد هرچه بیشتر مردم و مسئولان نیز می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ادامه داد : عملکرد درست و صریح شهید آیت الله رییسی مسئولیت و کار را برای رییس جمهور بعدی سخت می کند، چرا که مردم در مدت حضور آیت الله رییسی در کسوت رییس قوه مجریه به واقع مزه خدمتگذاری صادقانه را چشیدند.

وی خاطر نشان کرد : عملکرد صادقانه آیت الله رییسی در مدت کوتاه حضورش در قوه مجریه آن گونه بود که امروز در مراسم تشییع پیکر سید محرومان، شاهد حضور میلیون ها نفر از مردم عزیز ایران اسلامی و سایر کشورهای منطقه و جهان بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علی‌محمدی تاکید کرد : مردم ایران اسلامی در روز هشتم تیرماه با حضور حداکثری خود در ای صندوق های رأی فردی صالح، متعهد و معتقد به آرمان های نظام، همراه و گوش به فرمان رهبری را انتخاب خواهند کرد و مسیر حرکت شهید آیت الله رییسی در سطح ملی و بین المللی ادامه خواهد یافت./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار