معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در نشست کار ویژه راه‌اندازی سکوی تخصصی پوشاک و حجاب اسلامی بر حمایت از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک ایرانی_ اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 22 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار عباسی در نشست کار ویژه راه اندازی سکوی تخصصی پوشاک و حجاب اسلامی با تاکید بر راه‌اندازی نمایشگاه‌های مختلف در استان در خصوص پوشاک ایرانی _اسلامی اظهار داشت: تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک اسلامی در نمایشگاه‌ها حضور فعال داشته باشند و سکوهای نمایش مدل‌های پوشش ایرانی_ اسلامی در استان را تکمیل نمایند.

وی با اشاره به شناسایی و راه‌اندازی زنجیره پوشاک اسلامی در استان و ایجاد یک سکو و نمایشگاه در هر شهرستان افزود: نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی همچنین یک فروشگاه زنجیره‌ای عرضه کننده پوشاک لباس اسلامی در استان فعالیت خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با تاکید بر بحث فرهنگسازی و ایجاد تولیدات فاخر و تولید محتوا در فضای مجازی، صدا و سیما و همچنین طراحی مد و لباس اسلامی، بیان داشت: نمایشگاه پوشاک اسلامی و مد لباس ایرانی اسلامی برای تولید‌کنندگان این عرصه ایجاد خواهد شد و باید به گونه‌ای باشد که هم برای تولید‌کننده و عرضه‌کننده و هم برای مصرف کننده به صرفه باشد.

عباسی با بیان اینکه برای تولید‌کنندگان پوشاک ایرانی _اسلامی تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: این واحدهای تولیدی در اولویت پرداخت تسهیلات بانک‌های استان قرار خواهند گرفت همچنین در بحث فعال‌سازی واحدهای راکت پوشاک ایرانی _اسلامی علاوه بر ارائه تسهیلات و رفع موانع، جهت عرضه مستقیم تولیدات با توجه به ظرفیت بازارچه‌های موجود در استان اقدامات لازم به عمل می‌آید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار